Dashboard | +Follow
My Story
its already 2015
Thursday, October 8, 2015 • Thursday, October 08, 2015 • 0 comments

morningg.. :) wahh, lamanya tak update blog. tetiba pulak harini rasa nak bukak then update. okay. dah lama tak update err.. macam pelik.hahah.
aih, udah udah lah dok pelik pelik. nanti aku jugak yang baca balik blog ni. hahahhaa. tak pon ntah sesape. hahah.
okay, meh cite sikit ape yang dah jadi sepanjang beberapa tahun aku tak update blog..

okay first,aku dah habis diploma dan Alhamdulillah aku dapat menamatkan pengajian aku dengan jayanya. ya, jayanya. pastu pulak macam setengah mati nak cari keje sebab semuanya nak experience. tu lah idanya zaman sekarang ni. org dah malas nak mengajar, so deme nak taknak amik budak fresh graduate. nak menyenangkan koje,deme amik la yang dah ade experience. so takde la buang mase deme nak mengajornye. aih,memacam lahh.

err..lagii...ha! kema dah nikahhh..ahhaha.nikah dah kema gatei tuu...baru je lagi. 19 september haritu. alhamdulillah aku dapat sorang lagi abang ipor.ahhahaha. aih,anak sedara je tak dapat lagi ni... bila nak dapat ni. adik pon takde,anak sedara pon takde. takpelah,belum rezeki lagi..

lagii... hmm keje? toksah tanya. taknak cite pon. ergh. benci.

okay, hmm.. lagi.. tentang dia. eceh!
okay, muhammad amin bin suparnur. sekiranya anda sedang membacanya ketahuilah bahawa saya menyayangi anda. err. rasanya takde sape dah kot nak baca blog aku ni. mau aku sorang je yang baca syok sendiri.haha! kalau gitu meh la cite lagi ye.. nanti aku jugak yang baca.hahhaa!
amin, kenal dah lama. dah 3 tahun. :D since sem satu. tapi tak pernah bertegur. dulu tak pernah tahu umur dia berapa. tapi yang tahu dia lagi tua dari aku. dia ni budak kelas sebelah. dan dulu budak sijil. bila sem satu kitorang sekali lah sem satu. tapi bila naik sem 2, budak sijil semua naik sem 3. kami jela yang fresh from spm naik sem due. kiranya deme ni lompat sem lah senang citenye. okay, pejam celik udah habis poli. tak pernah tegur langsung pon. tetiba masa bulan mei 2015. hah,amik ingat tuu. err.. tak salah aku 10th may 2015. tak salah aku lah.. tak pon 15th may. kami kenal. dari nisha. heww :') nisha rapat ngn amin. pastu kami keluar sekali g karaoke. pastu g mkan. then lama lama aku rpt ngn amin. katanya dah lama suka since sem satu. itu lah katanya. ye kanda? kalau kanda baca la. kalau tak membebel aku sorang la kat sini. okay lagii.. amin anak tunggal. haa,tunggal tu.. masa mula mula macam tak percaya je dok teka teka berapa adik beradik.haha. so far,Alhamdulillah, pedih manis kami dapat harungi.harap dia lah jodohku. diala imamku, pendidik, ketua keluarga. insha Allah kalau ada jodoh kita ya syg. sy syg awk.. terima kasih datang dalam hidup sy. ada waktu susah senang saya. eheee,malu pulak dah kenapa. err.. lagii...ape lagi ye..

alahai, apa nak cite lagi.. nak letak gamba kang takleh delete dari google account. tapi rasa nak letak. tapi,..lahai.. aduh. nak ke tak ni. hmm.. takpela kot. simpan dalam hati jela. hang je yang baca bende ni balik pipah oi. bukan ade orang nak baca blog ko ni. sedo diri sikit. ha,tu jelah. nanti setahun lagi baru update lagi gamaknya.ahhaha! daa!! 

xoxo, The Shining Star



Le Blogger

Hi, im afiffa perdauz. Sweet 20, hoho ! architecture student. bold italic underline strike



Go to entries
Look profile here
Let's Exchange Link
Talk Here

Taggie Board


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Encik Google,Sabryna
Edited : afiffa perdauz